Motywacja

[Motywacja][bleft]

Aplikacje do nauki języków

[Aplikacje][bsummary]

Kursy Językowe Online

[Kursy][twocolumns]

Rozrywka w i o języku obcym

[Zabawne][grids]

Dzieci

[Dzieci][bsummary]

Recenzje

[Recenzje][twocolumns]

Zagraniczny kącik muzyczny

[kącik muzyczny][grids]
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Wyniki Konkursu "Wygraj Kursy Językowe Od Fiszkoteki. Pokochaj Naukę Języków! -Recenzja I Konkurs!"

Szanowni Państwo,



Z przyjemnością informuję, że został rozstrzygnięty Konkurs Wygraj Kursy Językowe Od Fiszkoteki. Pokochaj Naukę Języków! -Recenzja I Konkurs!




Serdecznie dziękuję za nadasłane odpowiedzi! Nagradzamy wszystkich, którzy wzięli udział w konkursie. :)



Oto szczęśliwi Laureaci:


1. aguus94@op.pl

Wybieram:
-1000 najpopularniejszych angielskich słów
-Small Talk (Business English)
-Angielski Medyczny
Dlaczego do mnie mają trafić te kursy ? Ponieważ uczę się j.angielskiego 'od zawsze', a tak na prawdę mało umiem. Jednak moja motywacja do nauki na tą chwilę jest tak wielka, że już teraz mnie nic nie powstrzyma. Te kursy byłyby wielką pomocą dla mnie. W przyszłości chciałabym wyjechać za granicę i już do tego się przygotowuję. Angielski powoli staje się dla mnie przyjemnością, a nie koniecznością.

2. j.kolodynski@gmail.com

Dzięki za konkurs:
Wybieram:
- Francuski w 1 dzień
- Francuski Dzień Drugi
- Podstawowe Słownictwo Francuskie

Dlaczego ja? Ponieważ było mi wstyd, kiedy nie mogłem dogadać się z osobami francuskojęzycznymi po angielsku, nie ma innej rady, trzeba nauczyć się ich własnego języka!
Pozdrawiam,

3. pawel.w.krawczyk@gmail.com

Hej, 

interesują mnie:
1)500 najważniejszych czasowników po hiszpańsku,
2)1000 najważniejszych rzeczowników po hiszpańsku
3)300 najważniejszych określeń po hiszpańsku

Czemu ja? Bo jestem wielkim fanem nauki języków i mam do tego większy zapał niż do prowadzenia bloga który prowadziłem na http://skutecznanaukajezykow.blogspot.com/ a obecnie zaczynam w wersji anglojęzycznej. 

Mam też nadzieję napisać recenzję dla wygranych zestawów.

4. Karolina L. - kwiatuszek98@vp.pl

Dzień dobry! Wprawdzie po terminie konkursu, ale zgłosiło się mało osób, więc spróbuję swoich sił ;)

Chciałabym otrzymać:
- słownictwo niemieckie do matury podstawowej
- słownictwo niemieckie do matury rozszerzonej
- niemiecki dzień 2.

Jak łatwo się domyślić w tym roku będę przystępować do matury z języka niemieckiego. Wyzwanie to dla mnie nie lada, bowiem uczę się tego języka stosunkowo krótko. Poza tym na ponad sto uczniów, ten przedmiot wybrało niespełna 5. Wygrane kursy pomogłyby mi w przygotowaniach i byłyby z pewnością urozmaiceniem trudnej, żmudnej nauki. No bo ileż można robić arkusze, kserówki i kuć teorię? ;)
Pozdrawiam


Zwycięzcom gratuluję i życzę spełnienia językówych celów! :)



Brak komentarzy: