Motywacja

[Motywacja][bleft]

Aplikacje do nauki języków

[Aplikacje][bsummary]

Kursy Językowe Online

[Kursy][twocolumns]

Rozrywka w i o języku obcym

[Zabawne][grids]

Dzieci

[Dzieci][bsummary]

Recenzje

[Recenzje][twocolumns]

Zagraniczny kącik muzyczny

[kącik muzyczny][grids]
Obsługiwane przez usługę Blogger.

Oglądaj w języku obcym!


    
Witajcie! Oglądanie filmów i seriali w obcych językach świetnie wspomaga ich naukę. Daje nam odczuć, że uczony język nie jest abstrakcją, uczy a jednocześnie nie męczy lecz ciekawi. 
Na blogu wielokrotnie zachęcałam do tej formy uzupełnienia nauki a teraz z radością zapraszam na nowego bloga, w którym publikować będę wyłącznie filmy i seriale do oglądania online w różnych wersjach językowych. Zainspirowały mnie do tego moje dzieciaki, dlatego też zaczęłam od kina dziecięcego. Moje dziewczyny uwielbiaja oglądać wielokrotnie filmy, które im się podobają, oglądają wiele razy po polsku, a później domagają się greckiej wersji językowej bądź odwrotnie. Dialogi znają na pamięć i oglądając w innym języku potrafią odgadywać znaczenie. I tak poszukuje i gromadze linki, więc warto się podzielić, być może ktoś jeszcze z nich skorzysta.
Uznałam, że lepiej oddzielić polecane kino od bloga o nauce języków, aby nie było bałaganu. Zapraszam serdecznie!
Aktualnie skupiam się na kinie dla najmłodszych i familijnym, ale w przyszłości pojawią się także pozycje dla troszkę starszych wiekiem uczniów. Mam nadzięję, że strona okaże się pomocna. Wersja językowa dostępna dla każdej pozycji oznaczona jest w tytule kodem danego języka. Jeśli jesteś zainteresowany obejrzeniem filmu w innej wersji językowej niż te podane, zostaw proszę komentarz w adekwatnym wpisie, a być może uda się uzupełnić o ten język. Aktualizacji można spodziewać się w każdy piątek, tuż przed weekendem. Zapraszam!

Oglądaj w języku obcym




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 komentarzy:

  1. Z reguły nie oglądam bajek w języku obcych, ani ich nie czytam (już nie ten wiek). Jednak tym razem postanowiłam spróbować i wybrałam Pocoyo w języku portugalskim. Muszę przyznać, że było nawet zabawnie i znalazło się również słówko, którego nie znam. Czyli pojawił się też aspekt edukacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie. Dziecko drzemie w kazdym z nas ;) Mnie zazwyczaj wciagaja wszystkie filmy i bajki, ktore ogladaja moje dzieci i wlasciwie musze przyznac, ze zazwyczaj sa zaskakujaco interesujace, takze czasem dzieci odchodza od ogladania a ja zostaje do konca :D

      Usuń
    2. To jeszcze polece Ci film Kraina lodu, rewelacyjny, swietne efekty, muzyka i akca! Milosc, przeszkody, intrygi.. nawet mojemu mezowi sie podobalo :P

      Usuń
  2. Ja tam chyba nigdy nie wyrosnę z bajek :). Jakich języków można się spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciwie to tych co juz sa na stronie, standardowo w miare mozliwosci, polski, angielski, niemiecki, hiszpanski, wloski, grecki, rosyjski, portugalski i francuski. W tytule zawsze podawac bede kod jezyka, aby bylo wiadomo w jakiej wersji jezykowej jest do obejrzenia. Chwilowo brakuje jezyka chinskiego, aktualny system nie obsluguje mi znakow chinskich :/ to zalezy tez od was. Jesli jakis film wspomniany na blogu, komus zalezaloby obejrzec w jezyku innym niz podane to prosze zostawic komentarz a wtedy postaram sie uzupelnic o ten jezyk : ) A skoro nie wyrastasz z bajek to mam nadzieje, ze nie bedziesz sie nudzic, nie wiem czy jestes na bierzaco z filmami bajkowymi, ja w kazdym badz razie jestem, wiec mam cala serie filmow tego typu, skierowanych nie tylko do przedszkolakow ^-^ pozdrawiam

      Usuń
  3. ja licze na wersje greckie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wersji greckiej zawsze zaczynam wiec jej akurat nie powinno zabraknac : )

      Usuń
  4. A czy wiecie, że rodzice powinni włączać dzieciom bajki w innych językach? Kiedyś zapytałam kolegę Holendra, gdzie nauczył się tak płynnie języka hiszpańskiego. Odpowiedział, że już będąc małym chłopcem oglądał bajki w tym języku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miedzy innymi wlasnie z mysla o takich rodzicach powstal nowy blog : )

      Usuń
    2. Znajomi Holendrzy mówili mi, że właśnie w ten sposób-oglądając programy - filmy po angielsku uczyli się języka angielskiego.

      Usuń
  5. Cześć,
    mogłabyś napisać, jak można się z tobą skontaktować (mail najlepiej). Mam kilka pytań dt. shadowingu, a przez stronkę nie udało mi się napisać
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc, evmylonaki@gmail.com
      rowniez pozdrawiam i do napisania : )

      Usuń