"Don't limit yourself. Many people limit themselves to what they think they can do.
You can go as far as your mind lets you. What you believe, you can achieve." Mary Kay Ash

czwartek, 5 maja 2011

Filmy i seriale w języku angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, tureckim, japońskim i rosyjskim -online za darmo

http://printerinkcartridgesblog.printcountry.com/
Oglądanie filmów i seriali w języku, którego się uczymy jest wielce porządane. Niezwykle przyspiesza to proces nauki oraz podtrzymuje motywację i wiarę w sens nauki, uwidaczniając nasze postępy. (Więcej o korzyściach płynących z oglądania w docelowym języku pisałam we wpisie - Motywacja w nauce języków, jak jej nie stracić? Serial metodą nauki?)


Movie2k.to - Kostenlose Filme gratis online Kinofilme und Serien anschauen - filmy i seriale, strona cały czas aktualizowana. Zmiana języka w prawym górnym rogu. Wystarczy kliknąć na flagę aby uzyskać dostęp do filmów w interesującym nas języku. Jeśli dobrze się orientuję seriale są do oglądania jedynie w języku angielskim i niemieckim, pozostałe języki oferują nam do oglądania tylko filmy.

Przypomnę, że w języku włoskim możemy oglądać filmy i seriale dzięki stronie ITALIA-FILM.COM, do której link znajduje się w kategorii dotyczącej języka włoskiego w rubryce z prawej strony mojego bloga.

Miłego oglądania i co za tym idzie - samych korzyści w nauce języków! :)


Przeczytaj również:


21 komentarzy:

  1. Chętnie skorzystam ; ) Tym bardziesz, że uwielbiam oglądać filmy w językach obcych.

    OdpowiedzUsuń
  2. A znasz może jakieś strony z serialami japońskimi? Bez napisów? Czytam Twojego bloga od dłuższego czasu i przypomniał mi się wpis, w którym twierdzisz, że oglądanie filmów/serialów z napisami w ojczystym języku nic nie daje... I niestety, chyba się z tym zgadzam. A nie potrafię po prostu NIE CZYTAĆ napisów, jak mi sporo osób radzi ;). Jak są to na nie patrzę, czy chcę czy nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sitar ogladaj ogladaj, gdybys rowniez znal jakies ciekawe strony z filmami w obcych jezykach to sie podziel :)

    Aithne - http://nihongo-dekimasu.blogspot.com ta strona regularnie jest aktualizowana, jest tam sporo ciekaych rzeczy, m.in. filmy, po pobraniu powinna byc opcja wylaczenia angielskich napisow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a tak po za tym jesli znasz japonski to poszukaj po japonsku strony z serialami. Japonczycy na pewno maja swoje strony, gdzie ogladaja bez napisow bo im nie jest przeciez potrzebne tlumaczenie. Ja niestety nie ucze sie japonskiego i nie zamierzam, strone ktora Ci podalam polecil mi znajomy, ktory jest pasjonatem tego jezyka. Ja niestety nie interesuje sie kinem japonskim wcale, zeby juz sobie nie mieszac w glowie i nie robic ochoty na nauke tego jezyka, po za tym nie mam na to kompletnie czasu :P Zatem niestety nie moge Ci duzo pomoc. Ale jest kilka osob, ktore ucza sie japonskiego wiec moze oni cos Ci poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna strona, będę z niej korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) ja tez w kolko korzystam z niej ( jesli masz na mysli strone z wpisu a nie ta o japonskim ), puszczam za dnia dzieciom wszystkie nowe filmy dla dzieci, oczywiscie po niemiecku hehe i czasem ja sie w nie bardziej wkrecam niz dzieciaki ale to juz inna historia :P

    OdpowiedzUsuń
  7. pozwol, ze spytam :) ile lat maja twoje dzieci ze rozumieja juz i po niemiecku i jak przypuszczam po grecku ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 i 3 lata. One nie rozumieja po niemiecku. Rozumieja i mowia po grecku i troche slabiej po polsku. Tzn. mowia - obie nie mowia jeszcze doskonale alemozna sie z nimi juz dogadac. Obie sa opoznione z mowieniem jak na dzieci kilkujezyczne przystalo, ale bardzo sie rozkrecaja zwlaszcza ostatnio. Od samego urodzenia slysza i ogladaja bajki w roznych jezykach, po za greckim i polskim, sporo po chinsku, angielsku, hiszpansku i od jakichs 2 tyg po niemiecku. Ja do nich staram sie mowic po polsku, angielsku i czasem hiszpansku, niestety tez czesto wkrada mi sie greka, maz mowi do nich tylko po grecku. Podsumowujac posluguja sie glownie greka, mniej polskim ale znaja mimo wszystko po kilka slow czy zwrotow w innych jezykach. Ostatecznie nie wiem co z nich wyrosnie, ale podejrzewam że nauka jezykow obcych bedzie im latwo szla. Czy naucza sie jezykow tylko poprzez ogladanie bajek, tez nie wiem. Wszystko co sama czytam czytam na glos wiec slysza i powtarzaja same z siebie. Jest dla mnie zagadka jak bedzie przebiegal ich "jezykowy" rozwoj. Na pewno sa osluchane czy rozumieja czy nie z wieloma jezykami. :) Czas pokaze czy samo osluchiwanie sie i ogladanie starczy aby jezyka sie nauczyc. Za kilka lat wszystko sie wyjasni. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez bym chcial zeby mama mi tak zajebiscie wpajala jezyki od malego... :) urodzisz mnie?hehe. fajnie twoje dzieci maja. a twoj maz zna jakis inny jezyk oprocz greki? sorry za wscibskosc ale inspiruja mnie wielojezyczne rodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. heh spoko :) ja nie wiem jak to sie odbije na moich dzieciach, po prostu skoro puszczam im bajki to mysle egoistycznie o sobie - dzieci maja bajke sa szczesliwe - ja slucham w obcym jezyku i tez jestem szczesliwa, ale niewatpliwie jakis efekt to na dzieciach wywrze. Poki co jest to opoznienie w mowie, ale naturalne. Lekarze informuja o tym , ze im wiecej dziecko slyszy jezykow tym pozniej zaczyna mowic, jednak w okolicach 3 roku zaczyna sie wyrownywac jego stopien znajomosci jezyka ojczystego z rowiesnikami, ktorzy wystartowali z mowieniem wczesniej.
    Moj maz zna angielski i odrobine niemieckiego, ale bardzo malo no i kilka slow i zwrotow po polsku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. egoistka :) a ogolnie to fajnie ci sie powiodlo. mieszkasz poza polska (co jest moim marzeniem:D), masz meza obcokrajowca (oczywiscie ja wolalbym miec zone :D ) i jestes wyksztalcona.. no nic dodac nic ujac poprostu. z tego co widze na zdjeciu to ty tez sie udalas swoim rodzicom :)

    a wracajac do tematu to ja bym mogl zaczac mowic nawet w wieku 10 lat byle by opanowac ze 3 jezyki perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha ha :D co do tego wyksztalcenia, zeby nie bylo nieporozumien. Studiow nie skonczylam. Studiowalam jedynie przez jeden rok filologie hiszp. Pozniej wyjechalam z kraju i obecnie studiuje ikonografie bizantysjka, co nie ma zadnego zwiazku z jezykami obcymi- do konca studiow jeszcze mi daleko ;)

    A czy moje dzieci beda znaly jezyki to nie wiem. Pewna jestem jedynie, ze naucza sie greckiego.. zaden inny jezyk, nawet polski nie jest pewny. No i wiem, ze beda osluchane wiec jesli beda chcialy sie uczyc to powinno im byc latwiej.

    Co do zycia.. ono sie uklada w sposob, ktorego nie mozemy przewidziec ani zaplanowac. Wazne by znac swoje marzenia i dazyc do ich spelnienia, wtedy zycie stawia wiele mozliwosci, ktore otwieraja droge do kolejnych. Nie bac sie i isc przed siebie w zgodzie z soba i nie wazne kto w nas w wierzy czy nie wierzy. Samemu wierzyc w siebie i liczyc na siebie. Wtedy zycie jest ekscytujace jak film, czeka sie z niecierpliwoscia na rozwoj wydarzen, bo kazde dazenie do spelnienia marzen przyciaga nowe, nieoczekiwane sytuacje. Czasem sie upada bardzo bolesnie w tym wszystkim, ale tylko po to by wstac silniejszym i docenic wszystko co sie ma w okol siebie i isc szczesliwszym przez zycie. Mozna osiagnac wszystko czego na prawde sie chce, wszechswiat nie stanie przeciw marzeniom, ale zrobi wszystko, aby pomoc w ich spelnieniu. Wstarczy jedynie wiara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak nasz wielki Marcin Gortat :D

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam na myśli stronę z filmami:)
    Czytałaś Coelho ? Ten moment w którym pisałaś o marzeniach kojarzy mi się z jego książką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. :) czytalam Coelho, ale akurat w momencie pisania komentarza nie sugerowalam sie nim. To byla refleksja na podstawie moich osobistych przezyc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. www.filmsubs.blogspot.com - Filmy z angielskimi napisami online

    OdpowiedzUsuń
  17. http://www.movie2k.to/index.php?lang=de czy na tej stronie można oglądac filmy za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, mozna. To przeciez o tej stronie pisalam :) A po przelaczeniu flagi na angielska lub inna, ma sie do wyboru ogladanie filmow w jezyku angielskim lub wlasnie innym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Justa - Mam pytanie odnośnie strony do oglądania filmów po angielsku. Czy aby oglądnąć film muszę się zalogować w tym ich systemie? Bo jak klikam na ikonkę play to łączy się z jakąś strona , która wymaga zalogowania. Jak wy oglądacie te filmy? czy muszę ściągnąć ten film i dopiero oglądać? boje się przyciskać ikonkę ściągnii ,żeby przez przypadek nie ściągnąć jakiś wirusów. proszę o odpowiedź jak krok po kroku mogę doprowadzić do oglądania filmu

    ten sam problem mam z oglądaniem filmów po hiszpańsku. Kiedy klikam na linka filmy po hiszpańsku, który znalazłam na dole artykułu - odnośnie każdego języka. Łącze się z filmami peliculas - ale tam mam tylko krótkie zwiastuny - czy aby oglądać film muszę sie też u nich zalogować? czy w takim przypadku muszę za to płacić?

    Przepraszam za te pytania , może dla kogos oczywiste, ale ja to będe robić pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za link :) zaraz podejrzę.
    Ostatnio założyłem takiego bloga, żeby troszkę poprawić mój nie tak dobry niemiecki i zapraszam może nawet do skomentowania i poprawienia błędów :)


    http://itakinie.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Puedes ver peiculas online casi de forma ininterrumpida en:
    http://estrenos-tv.blogspot.com/

    TE LO RECOMIENDO.

    OdpowiedzUsuń